Na fotografii Vám chci přiblížit svou denní přípravu na práci s dětmi, které potřebují podpořit schopnost fonematického uvědomování.
Učíme se vytleskávat slova na slabiky, hledáme první a poslední hlásku, skládáme z žetonů slova po jednotlivých hláskách, děti si uvědomují jejich přesnou polohu ve slově.
Učíme se vytleskávat slova na slabiky, hledáme první a poslední hlásku, skládáme z žetonů slova po jednotlivých hláskách, děti si uvědomují jejich přesnou polohu ve slově.
Každá lekce probíhá hravou formou, chodíme do Hláskového lesa, kde potkáváme víly Hlásulky, zpíváme s nimi, stavíme z žetonů hláskové stavby slov, hledáme, ve kterém patře domu bydlí slon.
Děti potkávají postavy, které je učí vytleskávat slova na slabiky, ukazují délku nebo jim hláskojed Ham sní všechny samohlásky a ony je s mou pomocí hledají a schovávají pod červené žetony, kde je Ham nenajde.
Cvičebnice - Hláskář je černobílá, aby se děti mohly aktivně zapojovat barvami, píšeme ale také na tabuli nebo na papír na zemi.
Děti potkávají postavy, které je učí vytleskávat slova na slabiky, ukazují délku nebo jim hláskojed Ham sní všechny samohlásky a ony je s mou pomocí hledají a schovávají pod červené žetony, kde je Ham nenajde.
Cvičebnice - Hláskář je černobílá, aby se děti mohly aktivně zapojovat barvami, píšeme ale také na tabuli nebo na papír na zemi.
Žádné komentáře:
Okomentovat